AMORAL.MLL.FI.

21 Mayıs 2008 Çarşamba

30 yıllık şüphe

30 yıllık şüphe

BAHÇELİEVLER’de psikolojik tedavi gören 58 yaşındaki Osman Başer, 30 yıllık eşi Havva Başer’e namaz kılarken kurşun yağdırdı. Havva Başer kaldırıldığı hastanede hayatını kaybederken, gözaltına alınan Osman Başer, ifadesinde “30 yıldır beni aldattığından şüpheleniyordum” dedi. Soğanlı Mahallesi, Alper Sokak, Numara 33’te bulunan binanın en üst katında oturan iki çocuk babası Osman Başer, dün saat 14:30 sıralarında namaz kılan eşi Havva Başer’e ruhsatsız silahıyla kurşun yağdırdı. Vücuduna isabet eden üç kurşunla ağır yaralanan Havva Başer ambulansla Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Başer, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Eşini öldüren Osman Başer, eve gelen polislere silahıyla birlikte teslim oldu. Bahçelievler İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği’ne götürülen Osman Başer’in psikolojik rahatsızlığı olduğu ve bir süredir tedavi gördüğü belirtildi. Polise verdiği ifadesinde eşinin kendisini aldattığından şüphelendiğini söyleyen Osman Başer, “Evlendiğimizden beri beni aldattığından şüpheleniyordum. Ama bir türlü dostuyla birlikte yakalayamadım. Yakalasaydım dostuyla birlikte öldürecektim” dedi.

Ercan ÖZTÜRK
21.05.2008 Aksam gazetesi

Hiç yorum yok: