AMORAL.MLL.FI.

24 Mayıs 2008 Cumartesi

Çifte cinayetin nedeni çifte aşk

Çifte cinayetin nedeni çifte aşk

24 Mayıs 2008

Fatih KARAÇALI/DHA

Çifte cinayetin nedeni çifte aşk
Boğazları kesilerek öldürülen bar işletmecisi ile konsomatris sevgilisinin katil zanlısı cinayetten 50 gün sonra yakalandı.

ADANA’da nisan ayında evlerinde öldürülen bar işletmecisi Tümer Güler (26) ile konsomatris sevgilisi Banu Sabah’ın (27) katil zanlısı Bedir Osman Yücel (27), çifte cinayeti itiraf etti. 50 gün sonra yakalanan Yücel, "Banu’yla çalıştığı barda tanıştım. Para karşılığı birlikte olduk. İlk kez bir kadınla beraber olmuştum. ’Gel’ dediği zaman evine gidiyordum. Bana áşık olduğunu söylüyordu ama beni aldatıyormuş" dedi. Olay günü de telefon açtığını, ancak Banu Sabah’ın "Uygun değilim, gelme" demesi üzerine şüphelenip evine gittiğini söyleyen Yücel, cinayeti şöyle anlattı: "İçeride tanımadığım bir erkek vardı. Beni görünce, Banu’ya ’Kim lan bu?’ diyerek tokat attı. Üzerine yürüdüm. Boğuşmaya başladık. Elindeki bıçağı aldım, rastgele sapladım. Bıçağı Tümer’e kaç kez sapladığımı hatırlamıyorum. Kendime geldiğimde, Banu şoktaydı. Kapıdan çıkacağım zaman, arkamda tanık bırakmamak için onu da öldürdüm." Yücel, tutuklanarak cezaevine gönderildi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/9012872.asp

Hiç yorum yok: