AMORAL.MLL.FI.

28 Mayıs 2008 Çarşamba

Annesini önce bıçakladı sonra boğarak öldürdü

Annesini önce bıçakladı sonra boğarak öldürdü

28 Mayıs 2008

Hüseyin TÜCCAR-Göksel BAŞARAN - BURSA,(DHA)

Annesini önce bıçakladı sonra boğarak öldürdü
Bursa'da, Facebook sitesinde "Annemi Nasıl Öldürebilirim" grubunu oluşturup, (a) bıçakla. (b) boğarak (c) tabancayla (d) zehirleyerek seçeneklerini sunan 17 yaşındaki M.F., önceki akşam tartıştığı annesi Asiye F.'yi (46), sitede sunduğu 'a' seçeneği ile bıçakladı.

ANNESİNİ ÖNCE BIÇAKLADI, SONRA BOĞDU

Son dönemde yaşanan evlat vahşetleri

M.F. acılar içersinde kendisine yalvaran annesini bu kez 'b' şıkkı olan boğmayı gerçekleştirerek öldürdü. Cesetini banyoya sürükleyen M.F. evde bulunan satırla annesini on parçaya bölüp, parçalarını çöp poşetine koyarak inşaat halindeki evlerinin ikinci katına çıkarttı. Kanları 5 litre kokulu deterjan ile temizleyen, eve sprey sıkan M.F. cinayetini arkadaşlarına anlatınca yakalandı. Polis, M.F.'nin annesini öldürürken çektiği görüntüleri sitede oluşturulan grupla paylaşıp paylaşmadığını araştırıyor.

http://dosyalar.hurriyet.com.tr/haber_resim/anne_banner.gifBursa'da Merkez Osmangazi ülçesi Hamitler Mahallesi Nergiz Sokak'ta oturan Asiye ve Halil F. iki yıl önce 'Şiddetli geçimsizlik' nedeniyle boşandılar. Tır Şöförlüğünü yapan Halil F. Belçika'ya yerleşirken, Kızları Selda (25) ile Narin F. (20) ODTÜ'de İnşaat Mühendisliği ve İktisadi İdari Bilimler Fakültesi'nde okuyan, oğlu M.F. ise liseden ayrılan Asiye F. ise Bursa'daki yaşamına devam etti.

ACILAR İÇERSİNDE YALVARAN ANNESİNE ACIMADI

Tekstil fabrikasında çalışan talihsiz kadın, Uludağ Yolu'ndaki Saklı Bahçe adlı çay bahçesinde çalışan oğlunun, kendisine zarar vermesinden korktuğunu, akrabalarına, komşularına ve çalışma arkadaşlarıyla paylaştı.

İddiaya göre geçtiğimiz pazartesi gecesi iş çıkışı eve giden M.F., henüz belirlenemeyen nedenden dolayı tartıştığı annesini, mutfakta karnından bıçakladı. Kanlar içersinde yere yatan annesinin acılar içersinde kıvranırken kendisine yalvardığını gören M.F., bu kez annesinin boğazını sıkarak öldürdü. Ceseti daha sonra banyoya sürükleyen M.F., kurban bayramında kestikleri kurbanın etini parçalamak için satın aldıkları satır ile annesinin, kafasını, kollarını, bacaklarını ve vucudunu on parçaya böldü. Etleri daha sonra çöp torbasına koyan M.F. bunların inşaat halinde olan evlerinin ikinci katına çıkarttı. Kan gölüne dönüşen evlerini satın aldığı 5 litre parfümlü deterjan ile yakayan, kokunun giderilmesi için eve sprey sıkan M.F. gece uyudu, sabah ise işine gitti.

ARKADAŞLARINA ANLATTI

İş çıkışı her akşam olduğu gibi mahallelerinde bulunan internet kafeye giden M.F., burada arkadaşlarına, "Ben annemi öldürdüm. Cesetin poşetlere koydum. Ama çok ağır. Bana yardım edin poşetleri boş bir araziye atalım" dedi. Olaydan şüphelenen arkadaşları internet kafeden çıkıp Emek Polis Merkezi'ne giderek, duyduklarını anlattılar. Daha sonra internet kafeye giden polis ekipleri M.F.'yi gözaltına aldılar. Ardından eve giren polis, Asiye F.'nin parçalanan cesetini çöp poşetlerinde buldu. Asiye F.'nin kafasının bulunduğu poşette bıçak dik halde görülürken, talihsiz kadının özellikle yüzük parmağının kesildiği gözlendi. Parmakta olduğu sanılan yüzük ise daha sonra banyoda bulundu. Evde parmak izi alan polis, cesetin parçalarını koydukları tabut içersinde sedye ile çıkarttılar.

ANNEM BENİ DAYIMA ŞİKAYET ETTİ ÇILDIRDIM

Emek Polis Merkezi'nde cinayeti anlatan M.F., "Babamdan ayrılan annem ile geçinemiyorduk. Benden sürekli yakınıyordu. Olay gecesi evde banyo yapıyordum. Ziyaretimize gelen dayıma, 'Bu çocuk beni çıldırtıyor. Artık ona dayanamıyorum. Bir gün ya o beni öldürecek veya ben onu' dedi. Bu sözler çok zoruma gitti. Dayım ayrıldıktan sonra anneme 'ne yapmak istiyorsun?' dedim. Tartıştık. Mutfaktan aldığı bıçakla bana, 'Seni öldürürüm' dedi. Bende bıçağı alıp kendisini öldürdüm. Sonra boğdum. Cesetlerini ise parçalara ayırdım" dedi.

ANNEMİ NASIL ÖLDÜRÜBELİRİM SİTESİ KURDU

Satanist olduğu öne sürülen M.F.'nin iş çıkışı zamanının büyük bölümünü arkadaşlarıyla geçirdiği internet kafede, Facebook sitesinde "Annemi Nasıl Öldürebilirim" grubunu oluşturduğu, gruba katılanlara ise, (a) bıçakla. (b) boğarak (c) tabancayla (d) zehirleyerek seçenekleri sunduğu ortaya çıktı. Arkadaşlarınında doğruladığı bu iddia üzerine polis, grup arkadaşlarını belirlemek, yaptıkları yazışmaları tesbit etmek için internet kafede bulunan tüm bilgisayarlara el konuldu.

ANNESİNİN ÖLDÜRÜLMESİNİ SİTEYE TAŞIDIĞI İDDİASI

Bu arada M.F.'nin işlediği cinayetten sonra annesini öldürmesini, cesetini parçalamasını cep telefonu ile görüntüleyip, bu sitedeki grubunda arkadaşlarıyla paylaştırıldığı öne sürüldü.Bu iddiada bilgisayarların incemlenmesinden sonra netlik kazanacak.

VİLLE VALO HAYRANI

Saçlarını kırmızıya boyayan, tırnaklarına siyah ve kırmızı oşeler süren M.F.'nin, Finlandiyalı Rock Müzik çalan HIM grubunun solisti Ville Valo"nun hayranı olduğu belirlendi. M.F.'nin giydiği siyah renk tişörtüne, kendisine örnek aldığı, yaşam tarzına uyduğu grubun solisti olan Ville Valo'nun fotoğrafını ve ismini bastırdığı gözlendi.


http://www.hurriyet.com.tr/gundem/9039890.asp?gid=229&sz=81977

Hiç yorum yok: