AMORAL.MLL.FI.

20 Ağustos 2008 Çarşamba

Bir aylık gelinin cinneti

Bir aylık gelinin cinneti

20 Ağustos 2008

Arda AKIN / ANKARA

Bir aylık gelinin cinneti
18 yaşındaki bir aylık gelin, kavgalı olduğu kayınvalidesini eve getiren eşini kalbinden bıçaklayarak öldürdü.

YAKLAŞIK iki yıl önce tanışan Kübra (18) ile Yakup Yaşar (24), geçen ay evlilik hazırlıkları yapmaya başladı. Yakup Yaşar, yalnız yaşayan annesi Elife Yaşar’ın da kendileriyle yaşamasını istediğini söyledi. Bunu kabul etmeyen Kübra Yaşar, müstakbel kayınvalidesiyle de tartıştı. Genç çift 17 Temmuz’da evlenerek, kayınvalidenin Sincan’daki evinin bulunduğu mahallede bir ev tuttu. Yakup Yaşar, eşini tartıştığı annesiyle barıştırmak istedi. Annesini önceki akşam eve getiren Yakup Yaşar, eşinin hakaretlerine maruz kaldı.

İddiaya göre Elife Yaşar, gelinini sakinleştirmeye çalışırken, genç kadın, "Sen karı koca arasındaki tartışmaya karışma" diyerek bağırdı. Bunun üzerine Yakup Yaşar, eşine, "Elini öp ve barışın" dedi. Ancak Kübra Yaşar, bıçağı eşinin kalbine sapladı. Genç damat hastaneye kaldırıldı, kurtarılamadı. Gözaltına alınan ve ifadesinde kayınvalidesinin eve gelmesine kızdığını belirten Kübra Yaşar, "Eşimin, kayınvalidemi bizde kalması için getirdiğini düşündüm. Bıçağı elime aldım ve gözümü kararttım. Daha sonrasını hatırlamıyorum. Eşimi çok seviyordum, ölmesini kesinlikle istemedim" dedi. Genç kadın tutuklandı.

Hurriyet Gazetesi

Hiç yorum yok: