AMORAL.MLL.FI.

12 Mart 2008 Çarşamba

ISVECTE HALKIMIZIN BASINA GELEN TRAJEDILERIN SEBEBLERI VE CÖZUMLERI NELERDIR?

ISVECTE HALKIMIZIN BASINA GELEN TRAJEDILERIN SEBEBLERI VE CÖZUMLERI NELERDIR?
Ögrendigim kadariyla Isvece ilk gelenlerden baslarsak 30 yillik bir tarihimiz var burda. Yaklasik olarak 3000 tawkirarlinin varligindan bahsediliyor, yanlisim varsa duzeltin. Özellikle son son 15 yildir halkimizin basina bircok facia geldi. Eslerinden ayrilanlar,uyusturucuya ve humara bulasan cocuklar, kazalardan ,hastaliklarlardan ve birileri tarafindan öldurulen insanlarimiz. Sizce bu trajedi ve problemlerin ana sebebleri nelerdir ve bu sorunlari cözmenin ve yeni facialarla karsilasmamak icin almamiz gereken önlemler ve kararlar nelerdir?
Konuyu Baslatan: özkansahindal1976
Yayin: 2008-03-11 20:23

Mesajlar: 1
özkansahindal1976
2008-03-11 21:51
Aslinda Isvecte yasayan bircok göcmen halk icinde iki farkli kultur arasinda yasamanin verdigi zorluklardan dolayi buyuk sorunlar yasaniyor. Somaliliside, Irakli kurdude,Arabida, Iranlisida,Afganida,Turkude,Bosnalisida, tawkirarlisida,mardinliside,Diyarbakirlisida,Batmanlisida,konyalisida vs.. ayni zorluklarla karsi karsiya,Biz Elbistanlilar olarak son 6 yilda maalesef sansizliklar ve medyanin yasadigimiz bu 3 aci olayin uzerinde cok durmasi sebebiyle gundeme dustuk. Ben stockholmde yasiyorum.Etrafi cok iyi taniyorum ve cok insanla iliskim oldugu icin bircok olayi biliyorum ve göruyorum.Yani sorun sadece biz elbistanlilarda yok.

Hiç yorum yok: