AMORAL.MLL.FI.

12 Mart 2008 Çarşamba

TUBAY MAVİ'NİN EŞİ TUTUKLANDI

TUBAY MAVİ'NİN EŞİ TUTUKLANDI
Tubay'ın 36 yaşındaki şüpheli eşi Onu öldürmekle suçlanıp cumartesi günü nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı. Eşinin 22 yaşındaki akrabası da ona yardım etmekten gözaltına alındı. Bu tutuklamanın hafta sonu gerçekleşmesi ise Uppsala Polisi Tubay'ın öldüğüne inanıyor.


26 yaşında olan Tubay Mavi, yaklaşık 2 yıllık evli olup 11 aylık bir kız çocuğuna sahip. Tubay 1 Ocak gününden beri kayıptı. Eşi, Tubay'ın bir arkadaşına gidip yılbaşı hediyesi vereceğini ve bir daha da eve gelmediğini belirtmişti.

Tubay'ın eşinin onu kaçırdığından şüphelenen polis pazartesi günü eşini gözaltına aldı fakat Cuma günü polisin ve savcının eline geçen güçlü deliller eşinin Tubayı öldürdüğü üzerinde güçlendi.

Bunun üzerine Tubay'ın eşi ve ona yardım etmekle şüphelenen 22 yaşında ki bir akrabası tutuklanarak gözaltına alındı. Polis 22 yaşındaki şahısın cesedi evden alıp başka bir yere götürmesinden şüpheleniyor.

Cumartesi günü Uppsala'da nöbetçi mahkeme halka kapalı tutuklama görüşmesi yaptı. Yaklaşık 1 saat süren görüşmede halka kapalı olduğu için polis ve savcı ellerinde olan güçlü delillerin ne olduğu hakkında bilgi vermediler. Şüpheli şahıs için en geç 28 Marta dava açılması bekleniyor.

Site olarak akrabamız ve köylümüz Tubay'ın kaybolduğunu öğrendiğimiz günden beri hep bir umutla yaşadık.

Allah'tan onu biricik kızına bağışlamasını istedim ve bir an önce bulunması için dualarımı eksik etmedim. Biliyorum ki tüm halkımız benim gibi dualarını eksik etmedi.

Hepimizin temennisi Tubay'ın sağsalim bulunmasıdır.

Dualarımız seninle Tubay..

THA-/IS

(224)
Yazar: Redaksiyon (İsveç)
E-posta: tawkirar.haber@tawkirar.com

Hiç yorum yok: