AMORAL.MLL.FI.

23 Nisan 2008 Çarşamba

Kamereya çektiği için İtalyan sanatçıyı öldürmüş

Kamereya çektiği için İtalyan sanatçıyı öldürmüş

Gebze'de öldürülen İtalyan sanatçı Bacca'nın yürüyüşünü görüntülemek için yanında taşıdığı kamera nedeniyle öldürüldüğü ifade edildi.

Gelinlikle çıktığı barış yolculuğu sırasında Gebze'de tecavüz edilerek öldürülen İtalyan sanatçı Pippa Bacca'nın yürüyüşünü görüntülemek için yanında taşıdığı kameranın ölümüne sebep olduğu ortaya çıktı. Katil zanlısı Murat K.'nin ifadesinde Bacca'yı hayat kadını zannettiğini belirterek, "Birlikte olmak istedim, beni sürekli kameraya kaydetti. Beni rezil edeceği korkusuyla öldürüp kamerasını da aldım" dediği öğrenildi.

SUÇUNU İTİRAF ETTİ

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde otostop yaparken öldürülen İtalyan sanatçı Pippa Bacca'nın katil zanlısı Murat K.'nın ifadelerinde ilginç ayrıntılar ortaya çıktı. Gebze M tipi cezaevinde özel bir hücreye konulan ve olayın pişmanlığını yaşayan Murat K.'nin (38) ifadesinde suçunu itiraf ettiği ve Bacca'yı hayat kadını zannettiği, kendisini görüntülediği için öldürdüğünü söylediği öğrenildi.

Murat K.'nin ifadesinde " Olay gecesi otoyolda giderken, gelinlikli bir kadın birden karşıma çıktı. Bana almam için işaret edince arabayı durdurdum. Kendisini arabaya aldım. Dilini bilmiyordum. Hayat kadınına benziyordu. Bir süre gezdikten sonra kendisiyle ilişkiye girmek istediğimi söyledim. Elinde küçük kamerası vardı. Bindiği andan itibaren çekim yapıyordu. Teklifimi kabul etmeyince elindeki kameranın yaşananları kaydettiğini biliyordum. 'Beni rezil eder, şikayet eder veya teşhir eder' diye korktum. Bir anda kendimden geçtim. Ne yaptığımı hatırlamıyorum. Çok pişmanım " dediği belirtildi.

Zanlı Murat K.'nin öldürdüğü kişinin İtalyan sanatçı Pippa Bacca olduğunu bilmediğini olayı sonradan öğrendiğini belirterek , "Her şey o kamera yüzünden oldu " şeklinde ifade verdiği ifade edildi.

Hiç yorum yok: