AMORAL.MLL.FI.

15 Ağustos 2008 Cuma

Kızının 13 yaşındaki arkadaşına tecavüz etti

Kızının 13 yaşındaki arkadaşına tecavüz etti

Arkadaşının Babasının Tecavüz ettiği Ö.D’yi, tecavüzün ardından arkadaşı sakinleştirdi

16 Şubat 2007, Karaman'da 13 yaşında ilköğretim okulu öğrencisi, kız arkadaşının babasının tecavüzüne uğradığını iddia etti. Zanlı Osman K. çıkarıldığı mahkemece cinsel istismar, tecavüz ve küçük yaşta kızı alıkoymak suçlamalarıyla tutuklandı.


Karaman'da ilköğretim okulu öğrencisi 13 yaşındaki Ö.D. ve ailesinin şikayeti üzerine, Ö.D'ye tecavüz ettiği öne sürülen Osman K. (41) gözaltına alındı. Osman K. çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Ö.D, yaptığı açıklamada, geçen ekim ayında komşuları ve aynı zamanda okuldan kız arkadaşı olan A.K'nin doğum gününü kutlamak için evlerine gittiğinde, arkadaşının babası Osman K. ile tanıştığını söyledi.

Arkadaşının babasının, çok önemli bir şey söyleyeceğini belirterek kendisinden ertesi gün yalnız olarak iş yerine gelmesini istediğini belirten Ö.D. kendisini çok iyi karşılayan Osman K'nın teklifi üzerine birlikte otomobille gezdiklerini anlattı.

HAPLA UYUTARAK TECAVÜZ ETTİ İDDİASI

Kendisinden sık sık hoşlandığını söyleyen Osman K. ile bu tarihten sonra buluşmaya devam ettiklerini ifade eden Ö.D. şunları söyledi:

“Bir gün yine gezmeye gittiğimizde bana ne olduğunu bilmediğim haplardan vererek canım sıkıldığımda bunlardan içmemi istedi. Onun isteği üzerine sarma sigaralardan da içtim. Bir akşam Osman K'nin arkadaşının iş yerinde kaldık ve başım ağrıdığı için bana daha önce verdiği haplardan içtim. Uyuyakalmışım. Kendime geldiğimde yatakta çıplaktım. Osman K. da yanımda yatıyordu. Benimle ilişkiye girdiğini anlayarak ağlamaya başladım. Bana ağlamamamı, karısından boşanıp benimle evleneceğini söyledi.”

OKULDA MEMUR ODASINDA ARKADAŞLIK TEKLİFİ İDDİASI

Osman K'nin bir esnaf arkadaşıyla birlikte okuluna gelerek kendisini okul memurunun odasına çağırttığını da öne süren Ö.D, “Bir kız arkadaşımı, yanında getirdiği esnaf arkadaşı ile tanıştırmamı ve aracılık yapmamı istedi. Ben de arkadaşımın bunu asla kabul etmeyeceğini söyledim. Bütün bu konuşmalarımızı memur da duydu” diye konuştu.

Çocukça duygular içinde arkadaşının babası Osman K'ye kandığını ve daha sonra durumundan şüphelenerek kendisini sıkıştıran ailesine her şeyi anlattığını ifade eden Ö.D. “Bana yaklaştığında ilgiye ihtiyacım vardı. Bundan yararlandı. İş ilerleyince korkudan bir şey söyleyemedim. Fakat bu olay ortaya çıktıktan sonra ailem bana sahip çıktı. Şimdi artık sadece okulumu düşünüyorum, yaşadıklarımı unutmak istiyorum” diye konuştu.

“YAKINLARI BİZİ TEHDİT EDİYOR”

Ö.D'nin annesi A.D. kızının sık sık ortadan kaybolduğunu ve bir süre sonra eve döndüğünü belirterek, “Karakola başvurdum. Osman K'den şüpheleniyordum. Kızım kaybolup eve geldiğinde kendinden geçmiş vaziyette oluyordu. Bize bir şey söylemiyordu. En sonunda Osman K'nin kendisini kandırarak ilişkiye girdiğini söyledi. Ben de savcılığa başvurdum” dedi.

Osman K'nin verdiği hapları kızının çantasında bulduklarını ve bunları da savcılığa teslim ettiğini anlatan Anne A.D, şunları kaydetti:

“Şimdi deliller toplanıyor. Şikayetçi olduğumuz için Osman K'nın yakınları bizi tehdit ediyor. Tehdit edildiğimizi de dilekçeyle savcılığa bildirdim. Tedirginlik içerisindeyiz. Çocuklarıma bir kötülük yapılmasından korkuyorum. Fakat ne olursa olsun ben bu davanın peşini bırakmayacağım.”

Grafik Saati

http://www.grafiksaati.com/Neler%20Oluyor%20Bize%20Haberleri/kizinin_13_yasindaki_arkadasina_tecavuz_etti.htm

Hiç yorum yok: