AMORAL.MLL.FI.

15 Ağustos 2008 Cuma

M. SAK'IN ANNESİNDEN İTİRAF GİBİ İFADE

M. SAK'IN ANNESİNDEN İTİRAF GİBİ İFADE

Anne Anne H. S. nin İfadesi Dehşet Verdi...

“M. beyin üzerimizde emeği vardır…”

"M. bey bana da tokat atmıştı"

Mağdur M. S. nın işkence davası başladı. İşkence’ye katkı sağladığı ve göz yumduğu iddiasıyla yargılanan Mağdur M.’in annesi H. Sak, itiraf gibi ifade verdi.

HS. kızını zincire bağladığını söyledi…
M. K. ın kızının tırnaklarını çektiğini ve işkence yaptığını kabul eden Anne H. S. “M. beyin, bizim üzerimde emekleri vardır ” dedi.
Patronu tarafından aylarca işkenceye maruz kalan Mağdur M. Sak'a işkence yaptıkları iddiasıyla tutuklanan patron M. H. K., anne Anne H. S. ve kardeş A. S., 4'üncü Asliye Ceza Mahkemesi'nde hakim karşısına çıktı. Kıvrık ve A. Sak, soruları yanıtsız bıraktı. Anne Anne H. S. ise kızına yapılan işkenceyi anlattı.

"KIZIMIN M. BEY'LE İLİŞKİSİ VARDI"

Kızı Mağdur M. Sak’a işkence yapıldığını kabul eden, anne Anne H. S. "Kızım kötü yola düşmüştü, pavyonlarda çalışıyordu” dedi. “M. K. nın etkisi altında kalıyorum, ifademi ayrı alın” diyen Anne Anne H. Sak; “kızım; M. K ile sürekli tartışıyorlardı ama tartışmaları patron sekreter tartışmasına benzemiyordu, ilişkileri olduğundan kuşkulanıyordum, varmış” diye konuşmasına devam etti.
Mağdur M., M. H. K. ile olan ilişkisini hep inkar ediyordu dedikten sonra göz yaşlarına boğulan anne H.S; “ben ifade verirken M. K. burada olmasın, söylediklerimi duymasın” sözleri mahkeme heyetince kabul edilmedi.

"BEN ŞEFKATLİ BİR ANAYIM" “Mağdur M., TÜRLÜ İHTİYAÇLARI İÇİN SOKAĞA ÇIKMAK İSTERDİ”

Hakime "Ben şefkatli bir anne olduğunu belirten HS ; kızını suçladı... "Kızım bir gün eve geldiğinde yüzü gözü kan revan içindeydi, kasıklarında, bacaklarında, yaralar vardı. Sorduğumda ‘Anne beni fena yaptılar, kendimi tutamıyorum” dediğini iddia etti.
Kızının pavyonda çalıştığını söyleyen anne Anne H. S; M. Sak’ın, kıskançlık nedeniyle M. H. K. ile aralarının açıldığını belirtti.
“Sürekli tartışıyorlardı. Ben bu durumu kızıma sorduğumda bana, aralarında duygusal bir ilişkinin olmadığını söyledi. Ancak aralarındaki ilişki, patron sekreter gibi veya öğretmen öğrenci gibi değildi. Daha sonra kızım geceleri kaçıp pavyonlara gittiğini, borçlu olduğunu ve senet imzaladığını söyledi. Mağdur M.’in koluna zincir takıp, beraberce söylediği pavyona gittik. Adam bizi kovdu.

"KIZIM CİNSEL İHTİYAÇLARINI DIŞARIDA KARŞILIYORDU"

M.’nın Mağdur M.’i dövdüğünü biliyordum. Ama bunu kızımı kurtarabilmek için yapıyordu. Kızım, cinsel ihtiyaçları geldiğinde, dışarı çıktığını söylerdi M. onu, bu yüzden dövüyordu. O dövdükten sonra beraberce kızımın kanlarını temizler, A.'in söylediği ilaçlarlı yaralarına sürerdik.

"ANNE BENİ ZİNCİRE BAĞLA"
“680 Milyar liram var demişti

Kızının "Anne ben kötü yola düşmek istemiyorum. Beni zincire vur" dediğini ifade eden anne Sak, evdeki kasadan bir kere 10, bir kere de 5 milyar olmak üzere iki defa para çalındığını söyledi.

Kızının sürekli yalan söylediğini belirten Anne H. Sak; Kızım M.; Milli Piyango'dan para çıktığını ve bankada 680 milyar lirası olduğunu söylemişti, parayı çekmek için hemen M. H. Kıvrık ve oğlum bankaya gitti ancak bankada para yoktu. Meğer yalan söylemiş” dedi
Bunun üzerine Kıvrık'ın kızını dövdüğünü söyleyen Sak, Kızı M. nin işkence gördüğünü ve tırnaklarının çekildiğini kabul etti.


Anne H. S.: “Mağdur M. BANA, ANNE BEN İKİ RUHLUYUM SOKAKTA İHTİYACIMI KARŞILAYIP GELİYORUM” DİYORDU

Bana ‘Anne ben iki ruhluyum. Yapacağım şeyi ben 5 dakikada yapıp geliyorum. Cinsel ihtiyaç duyduğumda kendimi zapt edemiyorum’ diyordu. Hatta kızım ile M. Kıvrık arasındaki hissi ilişki, eşiyle arasında zaman zaman tartışma konusu oluyordu” diye konuştu.

“AMA KIVRIK BENİ DE HAFİFÇE DÖVERDİ”


Mahkeme Başkanı Özsoy, anne Anne H. S. “Yani sen kızını döveceğini bildiğin halde çıktın mı evden?” diye sorması üzerine. Anne Sak, “A.'e haber vermeye gittim ben” yanıtını verdi.
Mahkeme Başkanı Faris Özsoy'un, dayak olayı sırasında kimseye neden haber vermediğini ısrarla sorduğu anne Anne H. S., “M. H. Kıvrık'ın hem benim, hem çocukların üzerinde emekleri vardı. Ben ise kızıma bu güne kadar sadece 3 tokat vurdum. O da bana kötü yola düştüğünü söylediği gündü. Mağdur M., bizim bu sırrımızı kimsenin bilmesini istemiyordu.
Anne H. S., Kıvrık'ın kendisini de dövdüğünü belirterek, “6 yıl önce Antalya'ya geldiğimiz günlerde dövdü. Daha sonraları da birkaç defa tekrarlandı ama benim yediğim dayaklar kızım M.'ninki gibi ağır değildi” dedi.

Mağdur M.'NİN İFADESİ ALINACAK

Mustafa Huseyin Kivrik Hatice Meryem Ahmet Sak LiluferKütahya'da bulunan M. Sak, duruşmaya katılmadı. Mağdur M. S.'ı avukatı Yıldız temsil etti. Mağdur M. Sak’ın, daha önce avukatlığını yapan Köseoğlu'nu azlettiği ortaya çıktı.
Mahkeme, tanık olarak dinlenmesi için M. H. Kıvrık'ın eşi L. K. ve kızları K. A. ile Anne H. E. K. nın adresinin tespit edilmesine, Mağdur M. S nin ifadesinin alınmasına, tam teşekküllü bir hastanede vücudundaki yaraların hangi aletle yapıldığına dair rapor istenmesine, Mağdur M. S. nin davalılardan ayrı ayrı şikayetçi olup olmadığının sorulmasına, hangi pavyona gittiğinin araştırılmasına, tanıkların dinlenmesine, sanıkların ise delilleri karartma ihtimaline karşılık tutukluluk hallerinin devamına karar verildi.

Hiç yorum yok: